torstai 27. joulukuuta 2012

Tämä päivä on mennyt kuin sumussa; päätä särkee ja olen kuolemanväsynyt. Olen yrittänyt siitä huolimatta olla puuhakas, mutta tuntuu, että kaikki jää kesken.
Lisäksi olen muistellut paljon lapsuuttani ja nuoruuttani, jolloin kaikki oli hyvin. Ja olen minä lämmöllä muistellut aikoja Kultsin kanssa. Nuo ajatukset eivät ole omiaan parantamaan päänsärkyä.

Kultsi poikkesi puoliltapäivin kahvilla, minkä jälkeen suoritin kaupassa ja apteekissa käynnin. Kotiuduttuani en olekaan saanut mitään aikaan.

Kutoa pitäisi... ja valikoida lankoja UWAa varten sekä keriä muutama vyyhti valmiiksi kerälle. Puikkoja olen jo laitellut valmiiksi, mutta ohjeita pitäisi vielä silmäillä. Paljon pitäisi....

Ulkona oli aika ihana päivä tänään. Lämpötila oli asteen verran plussalla, mikä tuntui suorastaan lämpimältä pakkasten jälkeen. Ei satanut luntakaan, vaikka säätiedotuksessa niin uhkailivatkin. ;)

Poistun parantelemaan  päänsärkyä ja jurottamaan.
Palaillaan taas..

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti päänsärky on jo kadonnut, se on kurja seuralainen. Onnea uwailuun, se on hauska tempaus!

    VastaaPoista
  2. Helpotti se särky eli kaikki hyvin :)
    Ja kiitos onnentoivotuksista uwailuun... sitä tarvitaan ;D

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)