tiistai 9. huhtikuuta 2013

Tervehdys jälleen. Työpäivä on takana ja olen palannut kotiin möllöttämään.
Tänään virkkasin töissä ontelokuteesta Esteri -laukun . Se oli suht nopea tehdä eli valmistui kolmessa tunnissa. Olen ihan tyytyväinen kädenjälkeeni.

Kultsi ilahdutti minua poikkeamalla käsityökeskuksessa moikkaamassa minua :) Oli kiva katkos virkkaamiseen. Yritin houkutella häntä ostamaan itselleni limenvihreää ontelokudetta - huonolla menestyksellä. Pakko oli kuitenkin yrittää ;)

Aamulla oli tosi vaikea herätä ja yhä edelleen minua jännitti sinne työpaikalle meno. Toivottavasti tämä jännittäminen häviäisi - kuten myös se, että minua ahdistaa aina aamuisin. Ei tuo ahdistaminen kauheasti helpota päivän mittaankaan. Että minua alkaa kyllästyttää jo tämä olotilani, mutta minkäs teet. Ei ole kauheasti voimia / halua edes yrittää muuttaa tilannetta - olen jotenkin muuttumassa apaattiseksi tilanteeni suhteen... Vähän hällä väliä -fiiliksissä mennään.

Kuten sanottu, nyt olen kotona ja kunhan saan tuon kahvin juotua, istun sohvalle kutomaan ja möllöttämään.

Palaillaan taas!

3 kommenttia:

  1. Kivastihan sun päiväsi kun sait laukun jo valmiiksi eiks tunnu kivalta kun sait työsi tehtyä valmiiksi asti,huomena on taasen uusi päivä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se mukava saada valmista.
      Huomenna on joku ihme avoimien ovien päivä kahvitarjoiluineen ja erilaisine tapahtumineen. Voi tulla raskas päivä :(

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)