keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Sain eilen illalla puhtia ja aloitin sen dominopeiton teon. Toistaiseksi minulla on vain kahta eri väristä lankaa ja olen sitä mieltä, että se vaatii kyllä muitakin värejä - pelkillä erilaisilla raidoituksilla tehden tulen todennäköisesti hulluksi.
Googlettelin eilen erilaisia dominopeittokuvia ja osa oli kyllä todella upeita.

Ystävättäreni poikkesi tuossa puoliltapäiin kahvilla ja on tulossa vielä illemmalla käymään - käsityöpiiri kokoontuu :D Taidan silloin tikuttaa sukkaa ihan vaihtelun vuoksi.

Muuten tänään on ollut vaihteleva päivä. Kultsin kanssa olen viestitellyt , mikä on tuonut vaihtelua päivään :)

Huomasin, että tänään alkaa tv:stä se kohuttu sarja "Viimeiset sanani". Joskus olin ajatellut, että voisi osan tai pari katsoa, mutta sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että kaksi läheisintä ihmistäni (vanhempani) menettäneenä, minulla ei ole mitään tarvetta katsoa sitä. Kyseinen ohjelma varmaan repisi vain omien menetysteni haavat auki. Tosi asia kun on, että yhä edelleen tulee aika ajoin äitiä kova ikävä, vaikka hänen kuolemastaan on jo reilut kuusi vuotta.
      Mitenköhän tuollaiseenkin aiheeseen sekosin? Ehkä se, että otin tuon puheeksi, kuvaa hieman fiiliksiäni.

Huomenna ajattelin mennä taas käymään siellä työkokeilupaikallani hieman kutomassa ja kahvilla. Ainakin nyt tuntuu siltä, että se olisi hyvä idea. Mieli ehtii kyllä muuttua vielä moneen kertaan ennen huomista...

Mutta olen minä ollut laiska kutoja, kun ei ole kuvan kuvaa laittaa tänne. Ilmeisesti pitäisi ryhdistäytyä...

1 kommentti:

  1. Mukavaa että olet viihtynyt siellä työkokeilussasi kun sinne lomallasikin kaipaat.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)