torstai 18. huhtikuuta 2013

Tässä on mennyt taas muutama päivä, etten ole päivittänyt blogia ollenkaan. Olen ollut töiden jälkeen niin väsynyt, etten ole jaksanut kuin ajatella, että pitäisi tehdä jotain.
Tällä viikolla sain kudottua ne tumput valmiiksi töissä - vihdoinkin. Eilen teimme himmeliin niitä roikkuvia juttuja  - oljista. Alkuun meinasi mennä sormi suuhun, mutta kyllä sitten tajusin sen jujun. En kuitenkaan saanut mitään vimmaa, että olisi pakko tehdä kotiin himmeli - riitti se töissä näpertäminen.
Tänään tutustuin ja opettelin domino -tekniikan . Olisi tarkoitus tehdä kaulahuivi niistä paloista.

Kotona kutominen on ollut aika vähäistä väsymyksen takia. Jos tänään nyt jaksaisi kutoa tuon Sauna sukan valmiiksi, niin pääsisi aloittamaan, tällä haavaa, viimeisen Sauna-sukka parin.

Ystävättäreni on poikennut parina iltana kahvilla, mikä on ollut tosi mukavaa. Vaikka olen ollutkin väsynyt, ovat hänen käyntinsä piristäneet ja olleet tavallaan päivän kohokohtia.
Kultsin kanssa on viestitelty ja soitettu iltaisin, mikä on hienoa. Niin se vaan on, että hänen ystävyytensä on todella tärkeää minulle.

Ensi viikolla minulla on viikon "loma" työkokeilusta. Vastaava ohjaajani on lomalla, joten minäkin olen. Jos silloin saisi kotona kudottua enemmän kuin viime päivinä.

Lyhyestä virsi kaunis tällä kertaa. Palaillaan taas ja mukavaa torstai-iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)