maanantai 30. lokakuuta 2017

Lääkärissä käyty

Ihanaa!!! Ei sydämen vajaatoimintaa eli sydän sykkii niin kuin pitääkin. Tai no, ylärajoilla, mutta kunnossa. Se oli helpottava tieto. Lääkäri kyllä päätti nähdä kovasti vaivaa ylipainostani, mutta mä osasin olla varuillani ja olin valmistautunut siihen. Parista muustakin asiasta hän päätti nähdä vaivaa, mutta sanoisin tilanteen lopputuloksen olleen 100-0 mulle :D
Mut on se, että lääkärissä joutuu kiihtymään. En ole monta lääkäriä nähnyt, jotka suhtautuvat vaivaan vaivana ilman, että ensin saarnataan ylipainosta tai muusta ja vasta sitten EHKÄ paneudutaan vaivaan. Tässä tapauksessa oli onnea, ettei lääkärikään ollut mikään hento lilja. Siinä kun se oli aikansa mussuttanut mun ylipainosta, mä totesin kylmän viileästi " ei sunkaan painoindeksi taida olla ihan kohdillaan" Touhé :)

Kävin aamupäivällä ennen lekuria ostamassa itselleni uudet collegehousut, kun vanhat ovat ihan riekaleiset. On se niin väärin koot S ja M maksoivat 9,95e, L ja XL 12,95e ja siitä isommat 19,95e. Auts! Mulla on tuo ylin ryhmä. Luulisi, että koko kasvaisi joka suuntaan,mutta ei. Leveys vyötärössä ja lahkeessa pysyi melkein samana, mutta puntteihin tuli kyllä mittaa reilusti. Mun täytynee katkaista puntit ja tehdä uusi kuminauhakuja. Ei se ole kiva, että lahkeet ovat nilkoissa makkaralla. Mä en ainakaan tykkää.

Säästä voisi sanoa sen verran, että on tuullut ja ollut harvinaisen pimeä päivä. Tylsää! Se hyvä puoli pimeissä päivissä on, että voi polttaa kynttilöitä.

Ei maar, kai mä menen takaisin kutomaan - ei muuten joululahjat valmistu.

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)