lauantai 16. helmikuuta 2013

Hemmoittelin itseäni heti aamusta nukkumalla niin pitkään kuin unta riitti - ainakin melkein. Klo 10.45 tuli kuitenkin tunne, etten voi koko päivää nukkua, joten ampaisin pystyyn. Onneksi nousin, sillä ystävättäreni oli kylällä käymässä ja tuli samalla aamukahville meille :) Mukava saada aamukahviseuraa :D

Eilen puikotkin pysyivät kädessä paremmin kuin päiviin. Omissa sukissani pääsin jo kiilakavennusten ohi ja ne Sauna -sukat ovat kiilakavennusten alussa. Molempiin on jo siis toinen sukka valmiina. Saisikohan tänään ainakin ne omat sukkansa valmiiksi...?

Mulla on kyllä aivan ihana ystävätär; hän oli nähnyt kaupassa hyvin hyvin edulliset housut ja päätti ostaa ne tyyliin, että jos ne eivät käy mulle, hän entraa ne itselleen sopivaksi. Ne kävivät mulle!!! Jee, nyt mulla on ehjät housut (vanhojen korjaaminen olisi ollut jo niin työlästä ja turhaa hommaa) Näitä uusia ei tarvitse kuin vähän lyhentää.
Mitä hyvää mä olen tehnyt, että mulla on tuollainen ystävä??!!??



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)