sunnuntai 19. tammikuuta 2020

Ei uskoisi...

..että on tammikuun 18.päivä. Maassa ei ole lunta yhtään ja lämpötilakin on +4,5 C. En muista,koska olisi ollut tällainen talvi. Raksulle tämä sopii - ei tule öisiä lumilähtöjä. Jotenkin sielu kuitenkin kaipaa sitä lunta;talvisin kuuluu olla lunta. Ihan tyhmää, jos tämä menee siihen, että talvi jää vuodenajoista pois.

Olen pitkästä aikaa kutonut ohuesta sukkalangasta kahdet sukat. Täytyy sanoa, ettei ole mun juttu. Ensimmäisen parin jälkeen ajattelin sen olevan sittenkin ihan ok, mutta tämä toinen pari ei meinaa valmistua ollenkaan. Mun pitkäjänteisyyteni on kaikkien näiden vuosien jälkeen edelleen hukassa. No, onneksi on olemassa vähän vahvempia lankoja :)






En tiedä, mutta musta on aivan ihana kutoa noita Caritan helmisukkia. Voisin tehdä niitä vaikka kuinka paljon. (miten niin olen varautunut: mulla on vaikka minkä värisiä helmiä,jotta saan tehtyä kaiken värisiä)

Raksu kyseli tuossa,koska hän saa taas sukat. Lupasin tehdä seuraavaksi (tai sitä seuraavaksi) Hän haluaa vaaleanpunaiset sukat, joissa on vaaleansinisiä sydämiä. Saamansa pitää :) <3 

Täytyy ensin suunnitella paperille ne kuviot - helpompi toteuttaa,kun on ohje mitä seurata.

Olen yrittänyt etsiä itselleni jo kesämekkoa / kesämekkoja. Toinen saisi olla hieman juhlavampi, kun kesällä on ne mun 50 vee bileet. Heti,kun näkee jonkun kivan siinä ei ole joko kokoja tai sitten vt ihan sikakalliita. No, eiköhän niitä kohta tule enemmän myyntiin - näyttää olevan vielä paljon  Toivottavasti löydän kivat. ( nykyiset on pidetty niin loppuun, että melkein jo hävettää lähteä niillä liikenteeseen )
Toivottavasti onnistun löytämään mieleiset.

Kai mun täytyy mennä tikuttamaan tuota jälkimmäistä ohutta sukkaa vaikkei huvittaisi. Enää ne kissasukat Ystikselle ohuesta langasta ja sitten on ohuet tehty.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)