sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Lämmintä riittää

Tulikohan nyt kesä? Ainakin ulkona on niin kuuma, että mieluummin olen sisällä, kun olen onnistunut pitämään asunnon viileänä.

Olen taas miettinyt syntyjä syviä, mikä ei tiedä hyvää. Toisaalta asiat ovat ihan ok - on kolme hyvää ystävää, joiden kanssa voin puhua enemmän tai vähemmän asioita. Tietenkin se menee niin, ettää yhden kanssa puhuu yhtä ja toisen kanssa toista. Yhdellä ystävistäni on ehkä kokonaisvaltaisin tieto siitä, missä oikeasti mennään. Hänkään ei kuitenkaan ihan kaikkea tiedä, sillä on asioita joita en kenellekään kerro. Ne asiat ovatkin sitten niitä, jotka keikuttavat niin sanotusti venettäni. Välillä tuntuu, että olisi parempi kuin ei olisikaan - stressaa niin julmetusti etenkin yksi asia.
Lisäksi olen viime päivinä muistellut entistä enemmän lapsuuttani, vanhempiani ja aikaa, jolloin ei ollut huomisesta huolta.
Tietysti omilla valinnoillaan on vaikuttanut asioihin ja jotain olisi voinut tehdä toisin vuosien saatossa, mutta en mielestäni ole kuitenkaa ole niin paska ihminen, että olisin ansainnut kaiken tämän, mitä niskaan on tullut. ( jos siis haluaa ajatella asian tuolta ansaitsemis -kantilta)

Vähän olen yrittänyt kutoakin ja olen jotain pientä saanutkin aikaan. En kuitenkaan ole siinäkään täysillä mukana, sillä huomasin luetun ymmärtämisen tehneen minulle tepposet. Neuleen saaja oli kyllä sitä mieltä, että sitä sanotaan käsityötaidoksi, kun osaa sumplia väärin menneen kohdan näyttämään siltä, että näin se kuuluikin mennä. Kauniisti sanottu, mutta kun itse tiedän sen menneen väärin, häiritsee se minua aikas paljon. Tovin mietinkin, että puran tekeleen ja aloitan alusta, mutta sitten totesin, että antaa olla ja kikkailen jotain sitten siinä kohtaa, missä virhe tulisi esille. Neuleen saaja on huomenna tulossa käymään ja olisihan se mukava antaa valmis neule hänelle mukaan. Kyseessä on pipo, mikä saattaa tulla ihan tarpeeseen tässä Suomen suvessa. ;)

Kohta pitäsi lähteä käymään Kultsilla. Juhlitaan mun synttäreitä päivää etuajassa, koska hänellä on sellainen viikko, ettei iltaisin ehditä juhlia. Vien mennessäni pienen palan kakkua.
Mutta se on pakko sanoa, että vaikka erosimmekin Kultsin kanssa, on meillä edelleen tosi hyvät välit ja mielestäni lämpimät sellaiset. Se on yksi tärkeä asia minulle.

Eipä tässä muuta kuin kaunista sunnuntaita kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)