tiistai 8. heinäkuuta 2014

Lämmin tervehdys!

Sää näyttää menevän laidasta laitaan: ensin on kylmää ja sateista ja nyt sitten on vähän liiankin kuuma - ainakin minulle. No, aina ei voi voittaa ;)

Juhlat on nyt juhlittu ja vuosi vanhennuttu - kalenterin mukaan. Mieli on kyllä lähempänä kahtakymmentä....
Olin tilannut oikein konditoriasta mansikka-kermakakun ja se oli niin hyvää. Otin 12 hengen kakun ja ajattelin, että sitä jäisi vielä täksi päiväksi ns. rääppiäiskakuksi, mutta katin kontit. Kakku loppui eilen. Mutta komia se oli.


Vieraita kävi muutama ja puhelinsoittoja ja tekstiviestejä tuli sitten enemmänkin. Lisäksi facen kautta muutama kaveri onnitteli. On se vaan mukavaa, kun toisella paikkakunnalla asuvat kaverit, joita ei kaikkia ole edes nähnyt muutamaan vuoteen, muistivat. Parhaani mukaan minäkin yritän muistaa ihmisten merkkipäiviä.

Se täytyy myöntää, että toisaalta olin illalla tosi väsynyt ja nuutunut, mutta toisaalta kävin ylikierroksilla. Nukkumaan rauhoittuminen oli tosi vaikeaa ja kello taisi olla lähempänä 02, kun olen viimeisen kerran katsonut kelloa.

Tänään olen juossut sitten asioilla ja poikkesin ystävättärellänikin kahvilla. Kauemminkin olisin voinut viipyä, mutta jotenkin olin levoton sielu enkä malttanut pysyä paikallani.
Lähdettyäni sieltä, menin valokuvaamoon passikuvaan, kun saan Kultsilta passin synttärilahjaksi. Ensimmäinen vapaa aika poliisin lupapalveluihin on Lahdessa 1.8. ja täällä vasta 1.9. Miten niin menee pitkäksi... Valokuvaamossa kyllä kuulin, että nopeiten passin saa Heinolasta. Pitäisiköhän sitä lähteä kesälomamatkalle ;D

Nyt pitäisi alkaa laittaa lisää lankaa myyntiin. Varastoni hupenee vauhdilla, mutta pakko yrittää muuttua rahaksi. Tässä kuussa kun on ne Musarit ja loppukuusta taas isompi lasku odottamassa. Tämä on niin tätä. Lottovoittokin tuntuu kiertävän minut niin kaukaa.... :D

Ai joo, tätini sovitti pipoa, jonka hän saa joululahjaksi. Olin huolissani pipon syvyydestä, kun se näytti hirvittävän isolta (pitkältä), mutta onneksi se oli sopiva. Älkää kysykö mistä lehdestä luo malli on. Jostain vanhasta lehdestä, josta olen vain leikannut tuon ohjeen talteen lehtiä hävittäessäni.



Lankana siinä on TeeTee Pallas ja sitä kului 75g. Saatiin siis kolmas KyJy valmiiksi.

Lopuksi kuva niistä kaksista pitsisukista (siniset ja oranssit) jalassa. Näkyy se kuvio paremmin kuin ilman jalkaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)