keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Taas on päivä illassa... On taas 2 päivää mennyt toisaalta ihan huomaamatta ohi lipuen, mutta toisaalta ovat olleet kaksi todella pitkää päivää.

Eilen kävin silmäpolilla, kun optikko ei silloin viime syksynä suostunut tekemään minulle laseja vaan passitti hakemaan silmälasimääräyksen silmälääkäriltä. No, eihän ne tietenkään silmäpolilla kirjoita mitään silmälasimääräyksiä. Sain mukaani vain lapun, missä lääkäri antaa optikolle luvan tehdä minulle lasit. Toisin sanoen, yksinkertainen asia meni taas vaikeaksi.
Olihan se toisaalta hyvä käydä oikein silmälääkärilläkin - ei tule turhan usein käytyä.

kotiutumisen jälkeen en saanut oikein mitään aikaan. Olin päättänyt saada yhdet sukat valmiiksi, mutta päätöksethän on tehty rikottaviksi. Sukat eivät valmistuneet, eikä valmistunut oikein mikään muukaan. Oli jotenkin höntti olo.

Tänään kävin aamupäivällä tuossa kylillä asioilla ja eksyin samalla pariin optikkoliikkeeseenkin. Instrumentariumista päädyin ottamaan lasini, kun tulivat aurinkolasien kanssa edullisemmaksi kuin naapuriliikkeessä. Toisaalta - konkurssiin nuo lasit minut vie, budjetti petti. Pakko oli kuitenkin ottaa nyt ne lasit, koska en enää kauheasti luota tuohon nuppineula-teippi patenttiin, millä nykyisten lasien toinen sanka on korjattu. Mutta siinä olin oikeassa, että tuli moniteholinssit.

Kotiuduttuani olin niin uuvahtanut, että otin parin tunnin tirsat. Sen jälkeen olen puuhinut kaikkea epämääräistä, pääsemättä kuitenkaan kutomaan. Jos nyt yrittäisin oikein kovasti päästä tuonne kutimen viereen.

Näkyillään taas ja mukavaa keskiviikkoiltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)