tiistai 30. huhtikuuta 2013

Hauskaa Vappua!
Ehkä olisi pitänyt kaivaa ylioppilaslakki naftaliinista, mutta enpä taida viitsiä. Sen on hyvä olla laatikossaan :) Ja mitä sitä kotona lakki päässä kulkemaan.

Tässä on mennyt taas muutama päivä ilman, että olen jaksanut päivittää tänne mitään.
Olen jotenkin lipunut päivästä toiseen.
Sairaslomani jatkuu edelleen, ainakin vuoden. Työkokeiluni loppuisi toukokuun lopussa, mutta oli alustavasti puhetta sen pomon kanssa, että olisin pidempään siellä. Mikäs siinä, tykkään olla siellä ja ilmeisesti olen tarpeellinen, koska hän ( pomo ) vaikutti ilahtuneelta, kun kysyin, saanko olla pidempään. Minunkin on pakko myöntää, että tuo kokeilu tekee minulle hyvää; on pakko lähteä tuosta ovesta ulos ja olen saanut elämääni rytmittävän tekijän tuon kokeilun myötä. Ja mikä tuolla kokeilussa on ollessa, kun on mielekäs paikka. Oikeampi nimitys alkaa kai olla tämän virallisen työkokeilun loputtua päivätoiminta.

Käsityörintamalla on hiljaista. Pikku hiljaa tikuttelen sukkia ja eilen sainkin yhden sukan ( Sauna-sukan) valmiiksi. Yksi Sauna-sukkapari on kuvaamatta, mutta kuvailen sen, kunhan saan tämän seuraavankin parin kuvauskuntoon.
Töissä eli kokeilussa teen edelleen sitä dominopalakaulahuivia - ehkä sekin joskus valmistuu.

Kotona olen katsellut sitä dominopalapeittoni aloitusta ja kaiholla ajatellut, että se vaatisi ehdottomasti vielä keltaista, vaaleanvihreää (limen vihreää), punaista ja oranssia lankaa. Muuten siitä tulee synkähkön oloinen ja se ei ole kiva. No, jos jonain päivänä olisi varaa ostaa em värejä Smart -lankaa.

Nyt taidan siirtyä ihmettelemään kudinta.
Nähdään taas!

1 kommentti:

  1. Päivätoiminta kuulostaa tosi mukavalta sanalta, iloiselta :)
    Mä muutin taas :D
    http://sinunhe.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)