keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Josko tänään olisi parempi päivä. Ulkona on ihanan valoisaa,kun on lunta maassa. Ja lisää höytyilee.
Jos tuo valoisuus tarttuisi mielialaankin... :)

Sain eilen aloitettua yhden pipon. Ananan Huhuu -piposta siis kyse. Niitä on näillä näkymin tulossa aikas monta.. On se pöllö niin suloinen.
Niin ja huivin hapsutkin on saatu tehtyä loppuun. Vielä täytyisi kuvata kyseinen huivi.

Sainpas kuvattua sen. Varmaan puhti tuli siitä,kun ystäväni käväisi meillä kahvilla ja rupattelemassa. Helpotti,kun sai puhuttua pahaaoloaan ulos.
Mutta tässä se huivi, joka on samalla 16. KyJytyö. Vielä olisi neljä tekemättä.. Kyseessä on siis iso huivi,johon meni 300g Schachenmayer Nomotan Arabella -lankaa.

 
Sain hoidettua sen keskeneräisen asian omalta osaltani eli nyt olen tehnyt sen, mikä oli mun tehtävissäni. Valitettavasti asiaan liittyy kolmaskin osapuoli eli asia roikkuu siinä mielessä edelleen keskeneräisenä, mutta askel eteenpäin on otettu. Helpottavaa.
 


3 kommenttia:

  1. Noin sitä pitää tehdä kyllä sitä valmista tulee,kaunis huivi ja ihan taitaa olla siun värinenkin.
    Mä olen kanssa siirtymässä tänne bloigalemaan kun tuolla neulomon puolella taas joku on intoillu ja lähettelee yv-viestejä ettei sinne saa laittaa muita kuin novitan langoista tehtyjä käsitöitä.

    Aloittelinkin jo marle49 täällä.
    Neuvoppa mua millä tuonne sivu palkiin saa laitettua noita kuvia.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)