keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Heti alkuun täytyy kiittää kahta ystävääni, joista toinen on jaksanut kuunnella mua puhelimessa ja toinen sai houkuteltua mut ( ei ollut vaikeaa ) iltapäiväajelulle. Tuli siinä matkalla puhuttuakin ja kotiseutukin taas tutummaksi. Molemmat ovat parhaansa mukaan koettaneet takoa taas järkeä mun päähäni; ehkä he jossain määrin onnistuivatkin.

Puikotkin ovat pysyneet kädessä. Mulla on hurja tavoite, että saisin tuon keskeneräisen sukan tänään valmiiksi. Huomenna pääsisi aloittamaan sitten seuraavan parin... Alkaa selvästi joulustressi iskeä tämän kaiken muun lisäksi.
Mulla on hurja (?) suunnitelma, että saisin täksi jouluksi leivottua kuivakakkujakin, jotka jäivät viime vuonna väliin. Äkkiseltään laskien, jos teen vain omalle väelle ja kolmelle ystävälleni kakut (piimä- ja sitruunakakut), täytyy leipoa molempia 8 kpl eli 16kpl yhteensä. Toisaalta siinä saisi kätevästi joululahjat - sukkien ym. lisukkeeksi. Tylsää, että uuniin mahtuu vain kaksi kakkua kerrallaan :(

3 kommenttia:

  1. Mahtuuko sulle pakkaseen tee kakut sinne odottamaan joulua.
    Mitkä Ullan sukat teet ensin ?

    Tsempiä huomiselle,mieli korkealla ja ole avoin uusille haasteille.

    VastaaPoista
  2. Piimäkakkua, nam! Se on mun lempiresepti, munaton kun on.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)