perjantai 30. syyskuuta 2016

Lehti puusta variseepi...

... mutta onko se ihme tällä tuulella. Tuntuu, että tukkakin lähtee päästä tuolla ulkona.
Koivut kellastuivat ihan silmissä ja maassa on paljon erivärisiä lehtiä. Kai se täytyy myöntää, että syksy on tullut.

En ole saanut oikein mitään aikaan koko viikolla. Tai no, olen kyllä kutonut, mutta kaikki muu onkin sitten jäänyt vähemmälle huomiolle.
Viikonloppuna tars vähän katsella eli penkoa langat läpi. Toisin sanoen, teen taas inventarion ja katson, mitkä langat ovat sopivia mun päässä hautuneisiin ideoihin. Pitäisi olla käsiä kuin mustekalalla, jotta saisin kaikki ideat toteutettua ennen kuin unohdan ne. Olen kyllä yrittänyt piirtää niitä ja kirjailla selityksiä niihen, mutta....
Hitsi,kun äiti eläisi. Äiti oli niin hyvä piirtämään, että hän olisi osannut tehdä mulle mallipiirustukset.

Olen jatkanut oman, nostalgisen musiikkilistan keräämistä Spotifyhin. Olen kyllä yllättynyt siitä, miten vanhoja biisejä sieltä löytyy. Menee vain iäisyys sen listan kuunteluun. Tällä hetkellä listassa on 424 biisiä ja kesto noin 25 tuntia. Oho...  :o Ja vielä puuttuukin biisejä lapsuudesta ja nuoruudesta. Niin tuo oli siis vain suomalaisten biisien lista. Ulkolaisia onkin sitten hieman enemmän, Pakko kyllä myöntää, että on ihana kuunnella pelkkiä hyviä kappaleita yksi toisensa jälkeen.

Jaha... kai tämä päivitys on tässä. Täytyy mennä jatkamaan kutomista.
Tavataan taas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)