tiistai 19. marraskuuta 2013

Plääh

Nyt on taas ollut sellaisia päiviä, tämä mukaan lukien, jolloin inhoan itseäni enemmän kuin mitään.
En saa tartuttua asioihin saati että jaksaisin tehdä jotain asiaa pidemmän aikaa. Pitäisi kutoa ja leipoa jouluksi kuivakakkuja, mutta en vain saa alettua mihinkään. Tiedä sitten johtuuko se näistä pimeistä päivistä vai onko mieliala vain sellainen. Voihan lyhyillä, noin 5 tunnin yöunillakin, olla jotain tekemistä tämän kanssa. Oikeastaan on tunne, että voisi mennä peiton alle itkemään tätä oloa ja saamattomuuttaan.
Tänäänkin olen ollut jo monta tuntia menossa kutomaan, mutten vieläkään ole päässyt niin pitkälle. :(

Pari sukkaparia on valmistunut, mutten ole, yllätys yllätys, saanut vielä kuvattua niitä. No, kuvat tulee, kun saan aikaiseksi.

Yritän epätoivon vimmalla saada lankojanikin myytyä, jotta pääsisi maksamaan laskuja. Eivät vain tunnu kelpaavan. Myönnän, että hinnat ovat aika kovat, mutten viitsisi ilmaiseksikaan lahjoittaa, kun olen itse maksanut niistä aikas paljon ja kuitenkin myyn alle sen, millä ostin. Lisäksi olen laittanut niihin tekstin, että saa tehdä tarjouksiakin.
Jos joku nyt innostuu, niin langat löytyvät näistä paikoista:
Ravelry : http://www.ravelry.com/people/Muru/stash/trade
Huutis : http://www.huuto.net/hakutulos/sellernro/369628
Novita Neulomo : http://www.novita.fi/index.php?cms_cid=145&oid=26&content=26
Tori.fi : Hakusanaksi  lankaa, osastoksi käsityöt ja alueeksi Päijät-häme

En tiedä, saako blogissa mainostaa näin, mutta ehkä joku teistä ihanista lukijoistani valistaa minua, jos näin ei voi menetellä.

Nyt en jaksa kirjoittaa pidempää tekstiä vaan menen sohvannurkkaan tai jonnekin nyreksimään.
Palaillaan taas.

ps. Sen verran täytyy hehkuttaa, että Excel -kirjanpitoni mukaan olen kuluttanut lankaa tänä vuonna 12,3kg tähän mennessä. Jos ensi vuonna ottaisi vielä sellaisen mukaan, että kirjaa myös ostetut langat, jolloin näkee, mikä on lankatilanteen tasapaino. Vai olisikohan sittenkin parempi jättää se pois... Varmuuden vuoksi ;)

1 kommentti:

  1. Mä oon kade sun kulutuslukemistas. Mun kulutus jäi tosi pieneks viime vuonna, eikä tänäkään vuonna varmaan isoja lukuja tule. Kilo, pari ehkä.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)