maanantai 23. syyskuuta 2013

Päivitystä Saunalahti -kuvioon ja vähän muutakin

Tänään on ollut plääh -päivä. Mitään en ole saanut aikaiseksi. Viimeiset 2 tuntia olen yrittänyt päästä sohvalle sukkakutimen viereen, mutta tietokone vaan vetää puoleensa niin lujaa ;)

Iltapäivällä Saunalahdelta soitti erittäin ystävällinen naishenkilö, joka oli saanut tietoonsa jotain kautta edellisen postaukseni. Puhuimme kaikessa rauhassa ja hyvässä hengessä tapahtuneesta. Asiasta oli jo puhuttu myös sen henkilön kanssa, jonka kanssa asioin perjantaina laskutuksen puolella.
Tänään soittanut henkilö oli pahoillaan tapahtuneesta ja siitä, että vaihdan operaattoria 11 vuoden jälkeen. Lisäksi hän sanoi uskovansa, että olen sanonut irti toiminimeni liittymän silloin helmi-maaliskuun vaihteessa vuonna 2010 ( niin kuin olenkin ) ja sanoi poistavansa tuon laskun, mikä oli mennyt perintään. Melkein alkaa jo kaduttaa, että menen vaihtamaan operaattoria...
Saunalahdella on kuitenkin aina asiat, ennen tätä, sujuneet todella hyvin ja palvelu on ollut ystävällistä kautta linjan. Olen ollut niin uskollinen Saunalahdelle kaikki nämä vuodet, että jos on tullut tyrkkypuheluita muilta operaattoreilta, olen aina lopettanut puhelun lyhyeen sanomalla, että on Saunalahden liittymä enkä näe syytä vaihtaa.

Puhuin Kultsin kanssa tuon puhelun jälkeen ja pohdimme, olisiko pitänyt kysyä jotain extra hyvää tarjousta ja pysyä edelleen " Saunalla", jos sellaisen olisi saanut. Tässähän olisi 2 viikkoa aikaa perua siirto toiselle operaattorille.... ;)

Eikä se 97 miljoonan summa ollut oikeasti summa vaan laskun numero. Toisin sanoen, siitä viestistä puuttui summa kokonaan. No, asiat on nyt hanskassa siltä osin ja kaikki päättyi onnellisesti. Kiitos sille ihanalle ihmiselle, joka Saunalahdelta soitti. :)

Sain yllättäen tekstiviestin entiseltä työkaverilta käsityökeskuksesta. Hän kyseli tilannetta sillä rintamalla. Kerroin ympäripyöresti, että käsityökeskus on toistaiseksi kiinni eikä aukeamisesta ole mitään tietoa. Kirjoiteltiin muutama viesti ja sovittiin, että pidetään yhteyksiä. Saas nähdä, jos vaikka tulisi joskus kahviteltua ja treffattua oikein silmätysten.

Ystävättäreni poikkesi hätsynpikaa kahvilla. Että minusta on ihanaa, kun hän käy meillä ja yleensäkin on olemassa. Minulla on kolme ystävää, mutta he ovatkin sitten kultaakin arvokkaampia ja erittäin tärkeitä minulle. Oikeastaan he kaikki ovat sellaisia joiden eteen olisi valmis tekemään mitä vaan.

Nyt on pakko ottaa kudin käteen tai muuten en saa mitään aikaan sillä rintamalla.

Mukavaa alkanutta viikkoa!


5 kommenttia:

  1. Mahtavaa että tilanne laskun suhteen selvisi! Asioilla on tapana järjestyä, vaikka ei aina siltä tunnukaan.
    Hyvät ystävät ovat kullan arvoisia, ja määrä ei todellakaan korvaa laatua. Olet todella onnekas, kun sinulla on hyviä ystäviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano. Olen tosi onnellinen ja tyytyväinen, kun asia järjestyi.

      Olen tosi tyytyväinen ja onnellinen ystävistäni. He ovat tosiaan kultaakin kalliimpia.

      Poista
  2. Saunalahdella ON hyviä tarjouksia. Piti kanssa vaihtaa liittymää mutta kun en parempaa tarjousta saanut, niin olen edelleen siellä.
    Tsemppiä sinne; mä olen ollut niin hirvittävän nettikiusaamisen kohteena (fb) mutta jos taas jaksaisi eteenpäin.
    Haleja!

    VastaaPoista
  3. Mä en saanut mitään tarjousta, vaikka olin lähdössä pois.. Ilmeisesti olin joutuilas lähtemään. No, onneksi sain tosi hyvän tarjouksen kilpailevalta operaattorilta. ;)

    Kurjaa, että se kiusaaminen jatkuu nyt sitten facessa :(

    Tekstaillaan joku päivä taas ja ehkä soitellaan.

    VastaaPoista
  4. Onpa hyvä, että tuokin asia nyt alkaa järjestymään! Minä olisin varmaan jo saanut mahahaavan silkasta stressistä, enkä olisi nukkunut yhtään.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)