tiistai 23. maaliskuuta 2021

 Hah! Minäkö muka paransin tapani ja kirjoitan säännöllisemmin. Uskoo ken haluaa - ainakaan alku ei vaikuta lupaavalta. Taas tällainen kuukauden tauko. Kävisikö selityksestä, että olen innostunut kutomaan Lovikka -lapasia oikein urakalla. Nyt on valmistunut kaiken värisiä ja eri kokoisia reilut 20 paria. Ja osa ehti poistua taloudesta ennen kuvausta. En tiedä,mikä ihmeen tumppuvillitys mulla on menossa.... Lisäksi mulla on ideoita tumppuihin. mutta kun on vain kaksi kättä.... Vaikea arvata,mitä tänä vuonna immeiset saavat joululahjaksi :D





Järkytyin tuossa ennen joulua siitä,että mulla on melkein 150kg lankavarasto. Niinpä olen Ystiksen kanssa mennyt lankojani läpi ja löytänyt 3 jätesäkillistä sellaisia lankoja,jotka menevät etsimään kotia. on vaan ihan järkyttävä homma kuvata ne yksitellen ja kirjata ensin tiedot vihkoon,sitten koneelle ( tekstinkäsittelyohjelmaan ja sieltä myynti-ilmoitukseen( ja lopuksi poistaa ne koneella olevan lankakirjanpidon saldoista. Huoh! mutta pakko se vaan on tehdä. Mutta sen jälkeen voi olla rauhassa - kunnes päätän  karsia jääneitä lisää. Avokki vaikuttaa liian tyytyväiseltä,kun vähennän lankaa. Toisaalta, en ole ihan kaikkia tulleita lankoja tunnustanut hänelle. Niin se vaan on,että langan määrä on vakio :D :D Mutta pakko myöntää, että isoin työ on vielä edessä. 

Muuten on ollut aika tasaisen rauhallista. olen kotiutunut hyvin taas omakotitalo elämään. Ihana oma rauha eikä tarvitse välittää oikein mistään mitään. Voi metelöidä (popittaa)  kunnolla eikä tarvitse miettiä, häiriintyykö naapuri.

Nyt menen hetkeksi kutomaan ennen kuin Ystis tulee. Vielä olis 5 lankalaatikkoa katsomatta. Sen jälkeen alkaa tuo työläin vaihe.

Aurinkoista päivää kaikille. Anteeksi,kun tämä kirjoittaminen on näin epäsäännöllistä. Toivottavasti joku vielä käy kurkkimassa,kirjoitanko mä mitään tänne. 🌞🌞🌞🌞







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)