keskiviikko 9. tammikuuta 2019

Uusi vuosi, uudet kujeet...

... Tai sitten jatketaan samaan tyyliin.
Olin päättänyt, että tänä vuonna kirjoitan säännöllisemmin, mutta alku ei näytä lupaavalta. Menossa jo toinen viikko ja vasta nyt sain aikaiseksi tulla tekemään asialle jotain.

Alkanut vuosi olisi voinut alkaa paremminkin. Olen ollut jotenkin..hmmm....tylsistynyt koko ajan. Kutominen tuntuu pakkopullalta,mutta silti vaan kudon. Tiedä sitten, missä kohtaa homma tyssää. Pitäisi ni ne viimeiset sukat Costille, mutta se vaan ei nyt ota tuulta purjeisiin. Jos huomenna sitten....
Nyt olen käyttänyt tekosyynä sitä, että olen kahtena viimeisenä yönä herännyt migreenipäänsärkyyn. On ollut niin paha, että on pitänyt lääkitä täsmälääkkeellä. En muista, koska olisi ollut näin pitkään kestävää migreeniä. Päivällä ei ole kuin tykyttävää särkyä, mutta yöllä se sitten muuttuu migreeniksi. Yksi syy voi olla, että mun hartiat ovat totaalisen jumissa. Varasin maanantaina hierojan,mutta pääsen vasta ensi viikon tiistaina sinne. Voi tulla pitkä viikko. :(

Muutenkin oon ollut jotenkin mieli maassa... Mitään järkevää syytä en sille keksi,mutta jotenkin niin vaan on. Voi kun tietäisi taikakeinon, jolla saisi fiilikset nousemaan. Ennen joulua oli fiilikset niin korkealla,kun kudoin Costille, joten tuntuu niin hullulta olla nyt fiilisten toisessa ääripäässä.
Eikä fiilistä parantanut se, että mun puhelimen muistikortti on viottunut. Se lähetti ensin yhden kuvan pelkkänä harmaana ruutuna,kun yritin laittaa kaverille kuvaa tekstiviestin yhteydessä. No, sitten menin buuttaamaan kännyn, minkä jälkeen känny ilmoitti SD-kortin olevan vahingoittunut ja kaikki kuvat hukassa. Ketutus nousi nollasta sataan alle sekunnin. Huomenna sitten puhelinkauppaan kysymään, saako kuvia pelastettua ja/tai ostaa uusi kortti. Prkl...olis ollut rahalle muutakin käyttöä. (tässä kuussa kun täytyy maksaa apteekkiin se 50e omavastuu ennen kuin saa korvattavuuden käyttöön lääkkeisiin) Tulis joskun jotain iloista yllätystä eikä aina näitä.

Oon mä jotain pientä saanut kudottua ;)

Ukkokullan työkaverille sukat

Ukkokullalle Ilkeä Kätyri -pipo

hahtuvatumput

hahtuvatumput Costille

Costin Teddy -tumput

Anelma Kervisen Anelmaisia mukaillen Ystikselle synttärilahja

Ystiksen tilaamat sukat


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)