maanantai 11. kesäkuuta 2018

Jatketaan...

Nyt tulee paljon voimasanoja!!!! Olin kirjoittanut ties kuinka paljon, kun tää päätti ihan omatoimisesti hävittää kaiken tekstin. Voitte uskoa, että nyt sieppaa ja lujaa. Miksei tämän automaattisesta tallennuksesta voi jäädä edes jotain luonnokseksi?? Mä vaan kysyn....

Ukkokulta yllätti mut eilen tultuaan töistä. Hänellä alkoi tästä päivästä ( tiistaista) 2 viikon kesäloma. Loput 2 viikkoa on sitten myöhemmin kesällä. Viikko ainakin on siinä kohtaa, kun mennään viettämään pidennettyä viikonloppua mun kavereille.

Tämä yskä alkaa hiljalleen ärsyttää. Heräsin taas viime yönä kolmen tunnin unien jälkeen yskimiseen. Olin tunnin kaksi hereillä, kun mietin, kannattaako mennä vai jatkuuko yskiminen. Päätin kuitenkin mennä yrittämään ja yllätys. sainkin nukuttua 3 tuntia lisää. Teki hyvää; kahden kolmen tunnin yöunet ovat liian lyhyet.
ä ja
Alkaa mennä hermot tuon huivin kanssa . Yhden kerroksen tekeminen kestää iäisyyden. Juu, tiedän ettei iso huivi valmistu päivässä, mutta silti...
Jotenkin huomaa, että pitkäjänteisyyteni on ihan kadoksissa. Sukkien ja tumppujen tekoon sitä riittää, mutta iso huivi... e-hei. No, on mulla vielä reilu kuukausi aikaa kutoa se valmiiksi.
Kurjaa vaan, että alkaa kaksi  juhannus-jouluaatto neuletempausta, joihin olen molempiin ilmoittautunut. Toisin sanoen, tuo huivi pitäisi saada valmiiksi 24.6. mennessä, että pääsisin heti aloittamaan nuo tempaukset. Tuskin onnistuu.

Meillä kävi viime yönä ukkonen ja satoi. Vettä tuli sen verran, että uskon / toivon sen tuoneen siitepölyt maahan. Nyt sitten mielenkiinnolla seuraamme, onko sillä ja antihistamiineilla mitään vaikutusta oloon (siis nuhaan ja yskään)

Kai se täytyy mennä kutomaan.
Tulen lisäilemään tekstiä, jos jotain tulee mieleen.

Aurinkoista tiistaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)