torstai 15. helmikuuta 2018

Alkaa olla huumorintaju koetuksella. Naapurissa tehdään remonttia ja poraaminen ja paukutus alkaa klo  7. Olen potenut päänsärkyä nyt viikon verran ( välillä migreeni ja välillä tavallinen särky) eikä todellakaan ole kiva  herätä siihen poraamiseen, kun olet just saanut lääkittyä itsensä ja särky hieman helpottanut. Se on kuin lekalla hakkaisi päähän, minkä se metelöinti aiheuttaa.
Tuota remonttia on nyt tehty reilu 2 viikkoa, enkä käsitä, miten sitä poraamista riittää noin paljon. Eilen olin jo tosi lähellä, etten mennyt soittamaan ovikelloa ja itkupotkuraivonnut siitä, että teen päänsärkykuolemaa ja se poraaminen saa nyt kele loppua. Ihan kuin sillä mitään vaikutusta olisi ollut mihinkään.
Mutta voitte uskoa, että nyt oli ihana herätä ilman päänsärkyä, kerrassaan ylellistä <3

Taitaa se kevät olla tulossa...ainakin pikkulinnuilla on kevättä rinnassa. Ulkona käy sellainen sirkutus ettei ole tosikaan.

Täytyisi saada kutomakone (siis kädet) toimimaan nopeammin, jotta saisi nuo tilatut työt tehtyä. Mulla olisi niiiiiiiiiiin paljon kaikkia ideoita sukkiin. Saattaa joululahjat olla tänä vuonna muita kuin perussukkia :) Onneksi perinteiset sukkien saajat ovat tyytyväisiä milloin millaisiinkin sukkiin eli mulla on ns. taiteilijan vapaus. Toki yritän ottaa saajan mieltymykset ( värit,mallit ym.) huomioon.

Menee hermot sen mustan alpakkamyssyn kanssa. Purin taas. Mun on niin vaikea nähdä, mitä teen ja etenkin, kun välillä on pitänyt etsiä virhe, kun silmukkamäärä ei täsmää. Olikohan tämä nyt neljäs vai viides kerta, kun purin sen tekeleen. Kerran mä vielä yritän, mutta sitten saa joku muu kutoa sen.
Tulipahan taas muistutus siitä, miksi kieltäydyn kutomasta mustaa. Jos olisin tiennyt, että mulle tuodaan mustat langat, olisin kieltäytynyt tekemästä.

Piti aamulla katsella naisten hiihto.... Aloin kyllä katsella ja katselinkin....tosi nopeasti vaan lähetys siirtyi studioon. Aivan oikein, nukahdin istualleen sohvalle. Ei ollut eka kerta näiden kisojen aikaan. 

Ei maar, menen lepuuttamaan hermojani ja miettimään, aloitanko myssyn uudestaan vielä tänään vai vasta huomenna.
Mukavaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit. Jätähän viestiä käynnistäsi ;)